Cum cumpar?

Să cumperi de pe Gio’s este foarte simplu. Trebuie doar să urmezi acești pași:

  1. Alege secțiunea (Chef, Hotel, Medical…), categoria de produse și modelul.
  2. Vizualizează produsul/produsele care te interesează. Printr-un simplu click, fotografia se poate mări pentru a vedea detaliile produsului, materialul, mărimile disponibile, codul și prețul.
  3. Selectează un articol și adaugă-l în coș. Preturile sunt in lei si contin TVA-ul. Poți continua cumpărăturile sau poți plasa comanda.
  4. Dacă dorești să plasezi comanda, ai posibilitatea de a face acest lucru înregistrându-te cu datele de contact.
  5. O data plasata comanda, in cel mai scurt timp vei fi contactat de un operator Gio’s, pentru a o confirma si pentru a stabili telefonic toate detaliile de plata si transport precum si in cat timp se va face livrarea efectiva a comenzii.

Voi primi același produs pe care îl văd în fotografie?

Da, toate produsele corespund fotografiilor din toate punctele de vedere (croi si culoare).

Pot elimina vreun articol din comanda mea?

Da. Din coșul de cumpărături vei putea elimina articolele pe care nu le dorești, atâta timp cât   nu ai finalizat procedura de plasare a comenzii.

Unde pot primi comanda?

Poți primi comanda la adresa dorită (la domiciliu, la serviciu etc. – niciodată la o căsuță poștală).

In care tara se livreaza comanda?

Comenzile se livreaza doar pe teritoriul Romaniei.

Cât durează livrarea comenzii?

Termenul de livrare este de 24 de ore pentru produsele aflate in stocul din showroom si de cel mult 7 zile lucratoare in cazul in care produsele trebuie comandate la furnizor.

Cât trebuie să plătesc pentru livrare?

Costul transportului depinde de distanta si de cantitate, pretul fiind transmis in momentul confirmarii comenzi.

Cum returnez un articol?

Toate reclamaţiile se vot transmite în scris, prin completarea unui Formular de reclamaţie. Reclamaţia va fi însoţită de date concrete legate de numărul comenzii, numărul facturii, numărul coletelor, modalitatea de transport, motivul reclamaţiei, cauzele presupuse a fi condus la reclamaţie, pretenţiile clientului.

Cât timp am la dispoziţie pentru a returna un articol?

Toate sesizarile de returnare trebuiesc efectuate în termen de 48 ore de la data livrarii comenzii catre client, dupa acest termen orice reclamatie nu mai este valabila.

Cum îmi vor fi returnaţi banii?

După ce returnarea este aprobată, îţi vei primi banii înapoi prin virament bancar.

Ce browsere trebuie să folosesc pentru a vedea pagina web gios.ro corect?

Pagina Gio’s este optimizată pentru vizualizare în Microsoft Internet Explorer, Mozilla Firefox 3.5, Google Chrome 6, Safari 5 sau versiuni ulterioare acestora.

Poți instala ultimele versiuni ale fiecărui browser utilizând următoarele linkuri:

Care este rezoluția optimă a ecranului?

1.024 x 768 și rezoluții mai mari.