RETUR

Inainte de a face o comanda, parcurgeti cu atentie toate informatiile si imaginile ce insotesc produsul dorit pentru a va face o imagine clara si completa, si verificati daca produsul corespunde necesitatilor dvs din toate punctele de vedere. Daca totusi, detaliile furnizate nu va sunt suficiente, contactati-ne la adresa de email: vanzari@gios.ro sau la nr. de telefon 0764414146. Va stam la dispozitie cu orice alte informatii pe care le solicitati.

DREPTUL DE RETURNARE A MĂRFII

Potrivit prevederilor legale în vigoare, „cumparatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului”. Singurele costuri care vor cădea în sarcina consumatorului sunt „cheltuielile directe de returnare a produselor” tur/retur pentru persoanele fizice ce achiziţionează produse folosind tehnicile de comunicare la distanţă, aplicându-se prevederile și definiţiile cuprinse în O.G. 130/2000.

  1. Cumpărătorul este obligat să notifice GIO’S intenţia sa de a returna produsele achiziţionate prin completarea unui Formular de retur existent pe site. Cumpărătorul va expedia produsele conținute de Formularul de retur în termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea acestora.
  2. Cumpărătorul este obligat să notifice GIO’S intenţia sa de a-i fi înlocuite unul sau mai multe produse achiziţionate în termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea acestora.
  3. Cumpărătorului care a notificat GIO’S, ii revine responsabilitatea de a se asigura că produsele la care a făcut referire vor fi returnate către GIO’S în termenul stability mai sus. In caz contrar GIO’S poate anula cererea de retur.
  4. Produsele returnate de Cumpărător, vor fi trimise de acesta la adresa STR. 13 DECEMBRIE 109B, BRASOV, SHOWROOM GIO’S, COD 500199, SC AGIL POPA SRL, 0764414146 pe propria cheltuială, cu etichetele ataşate, în ambalajul original și fără urme de deteriorare sau utilizare.
  5. Cumpărătorul poate returna produsul livrat şi în următoarele situaţii:
  • dacă acesta nu este conform cu specificaţiile de pe site.
  • dacă produsele au fost livrate greşit.
  • dacă produsele au mărimi eronate faţă de comanda lansată de Cumpărător.
  • coletele prezintă deteriorări severe.
  1. În cazul returnării unui produs care nu se află în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate etichetele intacte și fără urme de deteriorare sau utilizare), GIO’S va considera returul nevalid şi va fi în drept să refuze restituirea preţului.
  2. În cazul returnarii, plata contravalorii produsului se va realiza în cel mult 30 de zile de la confirmarea primirii returului, în acest cost intrând doar valoarea produselor, nu şi transportul aferent comenzii.
  3. În cazul în care Cumpărătorul solicită înlocuirea produsului cu unul identic, înlocuirea se va face în condiţiile şi limitele unei comenzi normale.
  4. În cazul în care Cumpărătorul a returnat un produs şi solicită înlocuirea iar GIO’S nu dispune de un produs identic pentru înlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului. Înlocuirea cu un produs similar se va face fară a include contravaloarea transportului produselor achitată de către Cumpărător care nu se rambursează.
  5. Toate cheltuielile de returnare sunt suportate de cumpărător. Recomandăm păstrarea ambalajului original pentru protejarea integritații produselor.
  6. În cazul persoanelor juridice ne rezervăm dreptul de a accepta sau nu returul produselor.